Webshop keurmerk
Thuiswinkel

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan ook per reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Circle Line BV
Driebergseweg 20
3708 JC Zeist
Nederland

LET OP afwijkend afhaaladres:
Circle Line BV
Hollandse kade 25
1391JD Abcoude


Telefoon: 0297-36 41 54 (lokaal tarief)
Telefoon: +31 297-36 41 54 (internationaal)
 (Ma t/m Vr van 9.30u tot 17.30u) 

E-mailadres: Klantenservice@borsa.nl 
KvK-nummer: 65844068
BTW-identificatienummer: NL856284051B01

                                                         
Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 1 werkdag na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.').

© 2003 - 2016 Borsa Retail. Alle rechten voorbehouden.