Webshop keurmerk
Thuiswinkel

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan ook per reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Borsa E-commerce 
Lakenblekerstraat 31 
1431GL Aalsmeer 
Tel. nr: 0297-364154 (Ma t/m Vr van 9.30u tot 17.30u) 
E-mailadres: Klantenservice@borsa.nl 
KvK-nummer: 52606694
BTW-identificatienummer: NL1952.73.862.B01

                                                         
Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 1 werkdag na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.').

© 2003 - 2016 Borsa Retail. Alle rechten voorbehouden.